Helpdesk/Support

Bruker du utviklere til å besvare brukerspørsmål? Får dine brukere i det hele tatt kontakt i hektiske perioder? Televikar kan være din 1-linje support og gi svar på enkle spørsmål.

Televikar AS har i lengre tid hatt 1.linje support for bedrifter i Norge, og har funnet en god løsning på dette som fungerer optimalt for både deg som vår kunde, samt for dere kunder.

1. Kunde ringer deres support-nummer. Dette nummeret står viderekoblet til vårt callcenter, hvor vi besvarer telefonen med deres firmanavn. Telefonen besvares raskt, innen 20 sekunder.

2. Kunde beskriver hva han/hun trenger hjelp med.

3. Er det noe som er en standard - fiks, kan vi enten hjelpe kunde direkte på telefonen, eller sende en mail med løsnings-beskrivelse.

4. Er det et support-spørsmål vi ikke kan besvare, sender vi en mail til den avdeling hos dere som kan hjelpe. En slik mail vil inneholde navn på innringer, firmanavn, telefonnummer (og annen informasjon om henvendelsen dere ønsker), samt en beskrivelse av problemet til kunden.

5. Om vi sammen blir enige om en respons-tid på de mailene vi sender til dere, så vil kunde slippe å sitte og vente på å bli tilbakeringt, eller måtte avlyse oppdrag for å være inne på kontoret.

Fordeler ved en slik løsning:

  • Kunde kan få kortere ventetid før han kommer frem.
  • Kunde får løst problemet raskere totalt sett. Det kan ta mer tid samlet sett før feil er løst, men tiden som kunden har brukt på å vente på løsning, eller å løse feilen er mindre.
  • De som sitter på support får mer tid på seg til å finne frem en løsning
  • Mer frigjort tid - hver enkelt på support får betjent flere henvendelser pr. dag.
  • På dager med fravær på support, eller ved ferieavvikling, opplæring, møter, lunsj vil fortsatt innringer få raskt svar.

Om du synest dette hørest interessant ut, ta kontakt med oss for nærmere beskrivelse, samt hvilke priser vi kan tilby. For nye kunder har vi meget gode
Start - priser !