Sentralbord

Får dine kunder hjelp når de trenger det? Har du lang svartid og mange tapte samtaler? Vi kan overta hele eller deler av ditt sentralbord                                                                            

Flere bedrifter velger stadig å konsentrere seg om det som er direkte verdiskapende i bedriften. Andre tjenester kan som regel utføres både rimeligere og mer effektivt av eksterne spesialister.
Eksempel: hvor nødvendig er det å investere i teknologi og ansette folk til å betjene telefonen når du driver et lite konsulentfirma, og det er rådgivende virksomhet du tjener penger på ? 

Og: går man til det andre ytterpunktet, nemlig at man ikke har noen spesiell form for sentralbordtjeneste, er det riktig å stille dette spørsmålet: Har du tenkt over hva du går glipp av hvis du ikke tar telefonen ?

Hvordan kan Televikar være behjelpelig ? 

Televikar fungerer som deres bedrifts sentralbord, hvor alle kunder blir profesjonelt behandlet. Ved å viderekoble hovednummeret deres til Televikar sikrer du at dine kunder alltid får personlig svar når de ringer. Vi setter telefonen tilbake til dine ansattes direktenummer, eller til avdelingsnummer. 

NYHET: Televikar drifter også større sentralbord !!

Vi kan enten ta all trafikk på deres hovednummer, eller dere kan viderekoble sentralbordet slik at vi bevarer de samtalene som har ventet X sekunder. Du kan selv velge om vi skal sette telefonen rett over til den det blir spurt etter, eller om vi skal sette over, vente på svar, og eventuelt notere beskjed om vi ikkje får satt over. Har du høy trafikk - så har vi lav pris !