Televikar driver callcenter tjenester for bedrifter i hele Norge. Isteden for lange køer på telefonen, telefonsvarer, vikarer eller simpelthen ingen svar i det hele, kan man la Televikar besvare telefonene. Tjenesten passer bra for små, mellomstore og større bedrifter.
Televikar håndterer alle bestillinger og henvendelser fra våre reisende. Når vi setter opp nye destinasjoner, setter de ansatte seg godt inn i turen, og har svar på alle spørsmål Som de reisende måtte ha. Televikar har også laget et eget tilpasset booking-system for oss. I tillegg til selve bestillingen, lager og sender de ut fakturaer og reisedokumenter.
Vi bruker Televikar fordi det gir kontinuerlig tilgjengelighet per telefon for pasienter alle hverdager fra kl. 8 til 17 hele året rundt. Timebestillinger kan foretas uavhengig av/i tillegg til den vanlige pasientbehandlingen på kontoret. Dette skaper bedre sekretærservice, ro og større oppmerksomhet under konsultasjonene, noe som pasientene klart setter pris på.
Ved å bruke Televikar som mottak av bestillinger, sikrer vi oss at alle nye og eksisterende kunder kommer frem til oss når de ringer. Selv på tidspunkt hvor vi kjører kampanjer og har stor pågang, kan vi være sikre på at innringer kommer frem ved hjelp av deres CallBack funksjon.

Televikar App
Enklere Viderekobling
Nå kan du gi oss beskjed om når du er opptatt, i møte eller har ferie med noen enkle tastetrykk. Selve viderekoblingen gjør du også direkte fra applikasjonen.
Nkr 0.- Last ned Mer informasjon
Nyttårs salg?
La Televikar passe telefonen.
Har dere nyttårssalg med stor pågang både i butikk og på telefon? Eller er det tid for support, med software oppgradering? Vi tilbyr nye kunder en ukes vakt til fast pris kr. 500,-. Dette kan være en god tid å bruke Televikar!
Nkr 500.- Bestill Mer informasjon
Prøvetilbud
Svartjeneste i en måned
Vi kan tilby en hel måned med svartjeneste fra Televikar, hvor alt av anrop, bestillinger, timebookinger og beskjeder er inkludert. Pris er kr. 2000 for hele perioden!
Nkr 2000.- Bestill Mer informasjon