Verksted

I samarbeid med Hano Verksted kan vi levere en løsning for mottak av time-reservering. 

Hano leverer "INTERNETT-BASERT TIDRESERVERINGS-, KUNDEPLEIE- OG FAKTURERINGSSYSTEM FOR BILVERKSTEDER". 

Det vil bety at dine kunder kan gå på din nettside og bestille time til f.eks dekkskift, eller time hos fast mekaniker for EU-kontroll o.l. 
For de som IKKE bruker internett, kommer Televikar til hjelp: 

-> Viderekoble dine telefoner til oss - og vi svarer med ditt firmanavn. 
-> Vi bruker samme nett-løsning som kunden ville ha gjort, og legger inn timebestilling på nett. 
-> Timene blir registrert med en gang, og du vil til enhver tid ha full oversikt over timene. 
-> Du kan sette opp forskjellige gjøremål med egne tidsintervall, slik at når noen vil ha EU-kontroll, velger vi det i menyen. Du har allerede lagt inn hvor mye tid som skal settes av, og vi finner da en time hvor dette passer. 

 

Televikar er et flott alternativ du bør vurdere: 

  • Økt servicenivå: Du får brukt all tid med oppdraget du holder på med, noe som gir både mindre stress og høyere effektivitet. Du rekker simpelthen flere oppdrag enn tidligere !
  • Mindre kostnadsnivå: Ved at vi tar de inngående samtalene, vil det frigjøre tid for de ansatte - enten som en reduksjon i stab eller tid til flere kunder.
  • Lengre åpningstid: vi svarer dine telefoner mandag - fredag 0800 - 1700, så har du ikke åpent hele tiden, vil dine kunder allikevel kunne bestille timer.
  • Konkurransefortrinn: Når kundene dine får din fulle oppmerksomhet og føler de er i sentrum, vil de selvsagt anbefale alle sine venner om å bruke deg. 
  • Konkurransefortrinn: Ved å være lett tilgjengelig, er det flere som kommer i kontakt med deg. 
    Om man skal bestille time, og blir sittende lenge på telefon og vente, er det lett å ringe til en annen. Med Televikar unngår du det.

Så hvordan kan du bruke en slik tjeneste ?

  • Fast viderekobling: Mange velger å la oss ta hånd om all telefoni, hele tiden. Er det noen som du absolutt bør snakke med, kan vi sette samtalen videre til din mobiltelefon, eller legge inn en beskjed til deg på mail eller SMS. 
  • Begrenset opningstid: Dersom man ikke har åpent hver dag /hele dagen kan man bruke Televikar til å svare på telefonen når man selv ikke er på kontoret. Dette øker din tilgjengelighet, og gir mye bedre service enn f.eks en telefonsvarer. Når du er på kontoret, kan du velge om du selv vil ta telefonen, eller å sette samtalene videre til oss. 
  • Overflow: Har du en travel hverdag med mange oppdrag og mange telefoner, kan du viderekoble telefonen slik at den går over til oss etter x sekunder, eller om det er kø.
  • I ferier, lunsj, møter eller ved sykdom: Dersom du ikke vil gå inn på en fast avtale med oss, kan du ringe oss og bestille vår tjeneste etter behov. Det kan være alt fra noen timer, til dager eller uker. Dette er mye rimeligere enn å leie inn en vikar !

Er du interessert i å benytte deg av løsningen med Hano Verksted  og Televikar, kontakter du oss for et godt oppstartstilbud !!