Rørlegger

Rørleggere bruker oss med i forbindelse med ferieavvikling. Mange har felles ferie, og for at oppdragsgivere skal få tak i deg bør man være tilgjengelig på telefonen. 
For at man da skal slippe alle andre telefoner som ikke er viktige, kan Televikar sile telefonene for deg. 

-> Hovednummer og jobb-mobiltelefoner viderekobles til Televikar
-> Vi svarer med ditt firmanavn når vi tar telefonen. 
-> For henvendelser som ikke haster, noterer vi beskjed og sender på mail/SMS
-> For henvendelser som haster, forsøker vi først å sette over til mobiltelefon til den som har vakt i ferien. Om den telefonen står viderekoblet, eller på "ikke forstyrr" - legg til Televikar sitt utgående telefonnummer under "favoritter", så ringer telefonen kun når det er vi som ringer. 

 Utenom ferie-perioder er det fortsatt aktuelt å bruke Televikar. Det er vel ikke i alle situasjoner det passer å besvare telefonen når man er ute hos kunde ? 

Er du veldig opptatt under en kjøkkenbenk - eller du står og snakker med en kunde om et oppdrag - da passer det ikke så godt å ta telefonen. 
Jeg har selv hatt folk på arbeid hjemme hos meg som brukte veeeldig mye av sin arbeidstid i telefonen. Det ble ikke trukket av på arbeidstimene,
og ga meg ikke særlig lyst til å anbefale vedkommende til andre ! 

Men jeg har forståelse for viktigheten av å ta telefonen. De som driver egen virksomhet bør alltid være tilgjengelig for ikke å tape nye oppdrag. Da er man jo avhengig av å ta telefonen når den ringer - ellers kan du risikere at den som ringte deg allerede har ringt til den neste på Gule Sider og inngått en avtale før du får ringt tilbake.  
Bruker du Televikar unngår du dette !!! Vi tar telefonen som en del av din bedrift, og noterer ned navn og telefonnummer på innringer, og inngår en avtale om at en vil bli tilbakeringt ganske raskt. På denne måten unngår du at man bare fortsetter nedover bransjelisten på Gule Sider for å få tak i neste rørlegger !! 

Tenk over hvor mye ett tapt oppdrag kan bety for deg i tapte inntekter. Det er langt lavere kostnad for deg å bruke Televikar !!! 

 

 

  • Televikar øker tilgjengeligheten - sørger for at nye potensielle kunder får kontakt med deg.
  • Televikar sparer kostnader - du får mer tid til inntektsbringende arbeid.
  • Televikar bidrar til fornøyde kunder - raskt svar på telefon er høyt verdsatt. 
  • Televikar øker din inntekt. - summen av det ovenfor gir flere kunder, fornøyde kunder, og kunder som snakker om din bedrift !