Arkitekter

Som arkitekt, så sitter man kanskje dypt konsentrert om en arbeidsoppgave ? Eller alle ansatte burde vært i et felles møte / brainstorming ?
Er man ute sammen med oppdragsgiver/kunde er det også best å ikke ta telefonen.

Hva med lunsj-avvikling ? I alle disse eksemplene er der en løsning. La oss ta den !

 

Det er flere måter arkitekter har valgt å bruke oss. Flere bestiller oss kun i det tidsrommet de vet om at de ikke får tatt telefonen, enten det kun er deler av en dag eller noen dager. Andre bruker tjenesten som et sentralbord. Det fungerer slik: 

-> Hovednummeret står viderekoblet til oss
-> Når vi mottar en telefonsamtale, setter vi over til korrekt person på kontoret
-> Vi venter på svar - blir ikke telefonen besvart innen 10-12 sekunder, tar vi innringer tilbake og noterer beskjed. 
-> Beskjed sendes videre på SMS eller Mail
-> Vi kombinerer dette med fraværsmeldinger som kontoret sender oss. Vet vi at den det blir spurt etter er opptatt, gir vi innringer beskjed om det med en gang. 

Til slutt har vi også arkitekter som bruker oss fast hver sommer. Mange velger å ta felles ferie om sommeren, og da er Televikar klart billigere enn å ha en vikar på kontoret for å ta seg av telefonene. 

 

Ønsker du å benytte deg av et av våre gode velkomstilbud, kan du kontakte oss på 800 31030 for å få mer infomasjon !

 

 

 

  • Televikar øker tilgjengeligheten - sørger for at nye potensielle kunder får kontakt med deg.
  • Televikar sparer kostnader - du får mer tid til inntektsbringende arbeid.
  • Televikar bidrar til fornøyde kunder - raskt svar på telefon er høyt verdsatt. 
  • Televikar øker din inntekt. - summen av det ovenfor gir flere kunder, fornøyde kunder, og kunder som snakker om din bedrift !