Regnskapsbyrå

Enten du er del av et lite eller større regnskapskontor, er det de samme oppgavene som skal utførest,
kundebesøk på kontoret ditt, registreringsarbeid, rapportering osv. Kurs og samlinger forekommer vel også. 

Setter du telefonen til Televikar, kan du ha fullt fokus på arbeidet ! 
Det er også mulig å fristille tid for ansatte på kontoret - mens vi tar telefonen for dere, kan den som var i resepsjonen utføre annet inntektsbringende arbeid !

Flere fordeler med et callcenter:

-> Økt tilgjengelighet. Vi har åpningstid 0800 - 1700 mandag til fredag.
-> Innringer får raskt svar. Vi har som mål å ha maksimum 12 sekund ventetid på telefonen.
-> Du sparer kostnader, samtidig som du kan få gjort mer (og økt inntektene). 
-> Flere kunder. Ved god kundebehandling og rask levering av rapporter blir kundene dine fornøyde, og anbefaler dere til sine venner/samarbeidspartnere.

 

Hvordan fungerer det ? 

Du kan velge om du vil ha tjenesten vår på fast basis, eller kun bestille i travle perioder. Du velger selv om telefonen skal stå direkte til oss, eller at vi får inn telefoner som 
har stått lenge i kø, eller når det er opptatt på dine telefoner. Vi kan også være et sentralbord for dere, og sette telefon videre til korrekt avdeling/person: 

-> Hovednummeret står viderekoblet til oss
-> Når vi mottar en telefonsamtale, kan vi enten notere en beskjed fra innringer med en gang, eller så setter vi over til korrekt person på kontoret. Det er det du som bestemmer.
-> Vi venter på svar - blir ikke telefonen besvart innen 10-12 sekunder, tar vi innringer tilbake og noterer beskjed. 
-> Beskjed sendes videre på SMS eller Mail
-> Vi kombinerer dette med fraværsmeldinger som kontoret sender oss. Vet vi at den det blir spurt etter er opptatt, gir vi innringer beskjed om det med en gang. 

Vi har også mange som kun bruker oss som lunsj-vakt hver dag. Det er en rimelig løsning, og gjør at alle kan ta felles lunsj. Andre bruker oss kun i sommerferier eller i romjulen.
Televikar er et klart rimeligere alternativ enn å ha inn en vikar for å passe telefonen. Se på våre velkomsttilbud og kontakt oss for mer informasjon. 

 

 

  • Televikar øker tilgjengeligheten - sørger for at nye potensielle kunder får kontakt med deg.
  • Televikar sparer kostnader - du får mer tid til inntektsbringende arbeid.
  • Televikar bidrar til fornøyde kunder - raskt svar på telefon er høyt verdsatt. 
  • Televikar øker din inntekt. - summen av det ovenfor gir flere kunder, fornøyde kunder, og kunder som snakker om din bedrift !