Postordre/Nettbutikk

Har du ute en kampanje du venter stor pågang på ? Eller har du generellt stor pågang på telefonen med bestillinger, spørsmål om levering, avbestilling, produktspørsmål ? Enten du
Driver en nettbutikk eller med postordre - og om du har et lite agentur eller et stort selskap - dette er ypperlig å håndtere med et Callcenter.
Kostnaden er lav, kundeservicen er høy og åpningstiden er god !

-> Innringer får alltid svar! Televikar kan gi deg åpningstid mellom klokken 0800-1700 mandag til fredag - med muligheter for egne avtaler utover dette.
-> Vi setter høye kvalitetsmål på vår svartid: 8 av 10 skal ha svar innen 12 sekunder, 9 av 10 innen 20 sekunder.
-> Vi kan tilby Callback-funksjon (det vil si dersom noen synest de har ventet lenge, så kan de taste inn sitt telefonnummer for å bli tilbakeringt).
-> Du vil få lavere kostnader. Ved å bruke Televikar kan du fristille ditt personale til å gjøre annet produktivt arbeid. Du kan også vente med nytilsetting, eller bruk av vikarer ved sykdom/ferie
-> Høyere inntekter ! Ved å øke servicegraden på dine inngående telefoner vil dine kunder få en positiv opplevelse av ditt firma, noe som lett gjør at omtalen av dine produkter blir bedre. Dette skaper fornøyde kunder som bestiller flere ganger, samt flere nye kunder som hører godt om ditt firma fra sine venner.

 

Televikar kan enten legge inn ordrer direkte i ditt eget ordresystem/nettside, eller om ønskelig kan vi legge det inn i vårt eget system og sende over til deg en gang om dagen. Det er opp til deg.
Ved å gi oss tilstrekkelig med opplysninger om ditt firma og dine produkter, kan vi gå inn som en del av din virksomhet og gi informasjon til innringer og aktivt selge ditt produkt. Vi har bred erfaring i lignende oppdrag, og flere har rapportert om økt salg, bl.a fordi tilgjengeligheten er blitt bedre.

Vi kan også tilby deg en Live Chat - tjeneste direkte på din nettside ! I vår opningstid kan vi svare kunder direkte, når de legger inn spørsmål i chat`en. Kundene må ikke laste ned noe på sin egen maskin for å bruke chat-tjenesten.

For å gi best mulig service, bygger vi opp en egen kunnskapsdatabase på våre internsider, som alle ansatte har tilgang til. På den måten har vi alle samme informasjon når vi svarer dine telefoner.
Televikar er et firma som ikke ligger i en av storbyene. Dette gjør at vi holder lengre på de ansatte, og dermed også kompetansen. Dette gir deg en stabil god tjeneste.

En av de største fordelene med Callcenter er at du betaler kun pr. samtale som håndteres/bestilling som mottas. Du betaler IKKE for tiden der kundebehandler ikke sitter i en samtale med dine kunder. Dette gir deg langt lavere kostnad en ved eget personale, og dermed bedre avkastning!

Om du er ny med bruken av Callcenter har Televikar gode velkomsttilbud. Vi gir opp til 30% rabatt på den første avtalen din (opp til 12 måneder) ! se alle våre tilbud her