Kiropraktor

Du har en pasient inne til behandling og telefonen ringer. Skal du da gå fra pasienten og ta telefonen, eller skal du fullføre behandlingen som du har begynt på ?
Og: Har du en sekretær, hvorfor ikke fristille hans/hennes tid til andre kontoroppgåver ?

Promed Online

En kiropraktor er mesteparten av sin arbeidsdag opptatt med behandling av pasienter. Ved å viderekoble telefonen til oss, kan vi motta timebestillinger, avbestillinger og gjøre endringer på avtale. 
Televikar AS har en samarbeidsavtale med Programvareforlaget, som leverer Promed Online.

ProMed® Online Booking gir pasientene mulighet til å bestille timer 24 timer i døgnet, og telefonkøer blir redusert. Som terapeut velger du selv hvilke timer du vil gjøre tilgjengelig for pasientene.
Den samme tilgjengeligheten som dine kunder har, har også Televikar AS. Når en pasient ringer deg for å bestille time, opner vi din Promed Online timebok, og legger inn timen som passer for din pasient. Vi har ikke tilgang til journaler eller pasientopplysninger, kun til ledige timer: 

 Om du allerede har Promed Online, vil du ved å trykke "Jeg booker timen på vegne av noen andre"  se at vi allerede ligger klar til å hjelpe deg :)  

 Felles for alle kiropraktorer vi har timebok for, er at de opplever arbeidshverdagen som mindre  stressende. De slipper å springe mellom pasient/telefon, og kan ha fullt fokus på pasient. 
 Dette gir en bedre opplevelse også for pasient, som vil være fornøyd med behandling han/hun  får,  og forteller dette videre til sine venner. Er man da i en konkurranse situasjon er jo det  absolutt en  fordel!

 

 

 

 

 

 

 

 Så hvordan kan du bruke en slik tjeneste ?

  • Fast viderekobling: Mange velger å la oss ta hånd om all telefoni, hele tiden. Er det noen som du absolutt bør snakke med, kan vi sette samtalen videre til din mobiltelefon, eller legge inn en beskjed til deg på mail eller SMS. 
  • Begrenset opningstid: Dersom man ikke har åpent hver dag /hele dagen kan man bruke Televikar til å svare på telefonen når man selv ikke er på kontoret. Dette øker din tilgjengelighet, og gir mye bedre service enn f.eks en telefonsvarer. Når du er på kontoret, kan du velge om du selv vil ta telefonen, eller å sette samtalene videre til oss. 
  • Overflow: Har du en travel hverdag med mange pasienter og mange telefoner, kan du viderekoble telefonen slik at den går over til oss etter x sekunder, eller om det er kø.
  • I ferier, lunsj, møter eller ved sykdom: Dersom du ikke vil gå inn på en fast avtale med oss, kan du ringe oss og bestille vår tjeneste etter behov. Det kan være alt fra noen timer, til dager eller uker. Dette er mye rimeligere enn å leie inn en vikar !

Tilbud

 


Televikar har inngått en avtale med foreningen Nemus. Er din klinikk medlem av Nemus, vil du få god rabatt på vår tjeneste. Ta kontakt med oss for nærmere detaljer.

 

 

 

 

 

Televikar har inngått en avtale med Norsk Kiropraktorforening. Er din klinikk tilknyttet NKF, vil du få god rabatt på vår tjeneste. Ta kontakt med oss for nærmere detaljer. 

 

 

 

 Dersom du ikke har Promed Online, vil Televikar svært gjerne være med å dekke dine kostnader for å komme i gang. Dersom du tegner deg for en årsavtale vil vi dekke inntil kr 6 000 av dine kostnader det første året !: 
Har du allerede Promed Online, har vi gode rabatter også for deg! Ta kontakt med oss for et godt tilbud!