Helpdesk/Support

Bruker du utviklere til å besvare brukerspørsmål?

Televikar AS har i lengre tid levert support-tjenester for bedrifter i Norge, både via telefon, mail og Chat.
Vi er ikke eksperter på ditt produkt ennå, men på lik linje med en nyansatt blir vi det med deres gode opplæringsopplegg!


Ved å lære opp 1 til 2 superbrukere hos oss, vil du samtidig ha tilgjengelig hele vår kundeservice-gruppe ved at vi lærer videre til de andre ansatte. Vi lager ypperlige maler/manus som skal følges, og tar jevne oppfriskingsmøter med deg som kunde for å ivareta kunnskapen.


Vår kundeservice gruppe som er lokalisert i Førde er akkurat passe stor, og har lite utskifting av personale da vårt gode arbeidsmiljø sikrer at de blir værende hos oss. Dette er vår store fordel i forhold til våre konkurrenter.


Men hvorfor skal du vurdere å outsource kundeservice/support?


1. Det er en rimelig løsning. Du betaler kun for den tiden våre ansatte jobber med deres produkt. Er det tid i mellom slagene, kan vi fylle på med andre oppdrag - som da andre betaler for. Er det sykefravær, ferieavvikling og annet går det på oss. Vi sørger for at det alltid er mannskap tilgjengelig.
2. Fleksibel løsning. Du får tilgang til så mange kundebehandlere du ønsker, og det er vi som sørger for vikarer og ekstra ansatte om det skulle behøves.
3. Vi garanterer rask responstid. Telefoner skal besvares innen 10 sekunder, det samme med Chat. Mailer besvares innenfor den garanti-ramme våre kunder setter.
4. Deres eget tekniske personell får frigjort tid. Kommer det inn saker som krever at de med mest teknisk innsikt svarer, vil vi kunne få informasjon fra kundekontakt og notere dette som en Case til teknisk, slik at de kan bruke tiden sin på å løse problemer i steden for å bli sittende i telefonen.


Er dere kun på jakt etter avlastning på 1.linje support, har vi også en god løsning på dette:

1. Kunde ringer deres support-nummer. Dette nummeret står viderekoblet til vårt callcenter, hvor vi besvarer telefonen med deres firmanavn. Telefonen besvares raskt, innen 20 sekunder.

2. Kunde beskriver hva han/hun trenger hjelp med.

3. Er det noe som er en standard - fiks, kan vi enten hjelpe kunde direkte på telefonen, eller sende en mail med løsnings-beskrivelse.

4. Er det et support-spørsmål vi ikke kan besvare, sender vi en mail til den avdeling hos dere som kan hjelpe. En slik mail vil inneholde navn på innringer, firmanavn, telefonnummer (og annen informasjon om henvendelsen dere ønsker), samt en beskrivelse av problemet til kunden.

5. Om vi sammen blir enige om en respons-tid på de mailene vi sender til dere, så vil kunde slippe å sitte og vente på å bli tilbakeringt, eller måtte avlyse oppdrag for å være inne på kontoret.


Fordeler ved en slik løsning::


Kunde kan få kortere ventetid før han kommer frem.

Kunde får løst problemet raskere totalt sett. Det kan ta mer tid samlet sett før feil er løst, men tiden som kunden har brukt på å vente på løsning, eller å løse feilen er mindre.

De som sitter på support får mer tid på seg til å finne frem en løsning

Mer frigjort tid - hver enkelt på support får betjent flere henvendelser pr. dag.

På dager med fravær på support, eller ved ferieavvikling, opplæring, møter, lunsj vil fortsatt innringer få raskt svar.


Om du synest dette hørest interessant ut, ta kontakt med oss for nærmere beskrivelse, samt hvilke priser vi kan tilby. For nye kunder har vi meget gode Start - priser !


Copyright © 2020 Nyland Online. All Rights Reserved